Friday, November 21, 2008

m.c

after suffering high fever for last 2 days now only can blogging..huhuuhuhuhu...last 2 days, out of no way, dont know why suddenly bangun pg ras sejuk giler...then pg mandi cam biasa after that lagi la sejuk and my hubby was like risau la bcoz i need to drive to office..after he tgk me like mmg tak larat and panas semacam jer he advise me to take mc...at 1st i was like malas nk amik mc sbb its near to my deadline tp bila pikir2 camner nk p ofis.. yes my hubby can hantar to ofis tp hari tu dia keje ptg camner i nak balik nanti takkan nk naik train lagila pening..huhuhuuhhuhu...then i decided to mc...call my boss then go to clinic....

my hubby bring me to the clinic and after doc check doc pn terkejut saya kena demam panas katanyer...i lagila terkejut bcoz suddenly jer..tp tu semua kuasaan Allah...semua benda boleh jadi...tp doc did urine test to me too just to make sure whether im pregnant or not since my period has been delayed for a week.. and the result is still -ve..:-(

kesian my hubby that day kena amik EL...just to jaga me...thank you so much darling...he prepare the food to me, bring me to the toilet, massage until i sleep...sooooo touching and love him sooo much....sampai malam i still rasa not ok...huhuhuuhuhu..kepala dah kurang panas tp kepala pening nyer.....then i just tido jer.....

the next day i tried to go to office since the deadline day..but what to do mmg kepala pening...demam macam dah ok cuma pening nyer tak larat...mc la lagi sehari..my hubby send me again to the clinic and doc skali lagi terkejut sbb demam dah ok sekejap jer...hmmm tkper la doc nk wat cmaner..so the doc give me mc for 1 more day...my hubby pun have to EL one more day just to take care of me...thank you dear.....appreciate it veryyyyy muach.....

so i just makan ubat and rest at home...kepala mmg pusing2 and tak boleh buat aper...nk makan pujn rasa macam tak lalu...kena paksa ngan my dear baru la i makan...huuhuhuhhuhu....then i just reest sambil gk tv..my hubby pun rest sambil layan naruto...malam nyer i da getting better..Alhamdulillah...so today i managed to go office and clear everything....:-)

btw thanks to my collegue for helping me to sent my report to my supervisor....later i will belanaja him...hhehehehehe

No comments: