Wednesday, December 31, 2008

p h o t o ~ L i z a & s u h a i r o














me wif prisona and meeda





single and available??? hehehe

me with liza




bonda pengantin....






wif 'pengatin'


gals with the pengantin of the day..


say cheeeeseeee


azliza azahari - im happy for you dear..



congrats to both of u.....

Monday, December 29, 2008

b e s t f r e n w e d d i n g

lalalallalalla im @ kampung rite now...bestnyeerrr rasa cam da lama tak balik kg...padahal last balik kg hari raya hari tu...hehehehehheh biasa la 'hujan emas kat negeri org baik la hujan batu kat negeri sendiri'....

we reach tganu subuh pg tadi balik naik bus...my dear hubby tak nak drive balik kg kg kali ni sbb dia cakap balik kejap jer so buat letih jer...sb balik 2 hari jer...so we all naik bus..double decker...1st time ok naik bus ekspress double decker ni...we all dok atas..mula2 macam jakun pun ada gak...heheheheh tp bila dah dok kat dalam bus tu ok2 jer...hehhehehehhe buat malu jerk..actually we all naik SANi EKSPRESS and me nk cakap gak yg seat dia best gilerrr sbb 1. leather seat yg empuk 2. besar and selesa..nasib bus dia best sbb tiket balik pun i beli sani gak...hhehehehe

hmmm tgah hari we all p wedding liza yg belaah umah suhairo...yer la tak sempat nk g kelantan terpaksa la g yg sambut menantu jer....sian liza...rasa ralat gak tp nk wat camner...sooooo happy sorg lagi kawanku dah selamat ke jinjang pelamin...td g ngan my family, meena and meeda...best laaa td pun sempat jumper family liza and ani...:-) actually me wanna post some of the photo tp tal bawak balik USB conn for my camera...so nanti balik KL i will post the pic....

sooo today just relax2 @ home jer...my hubby pun asyik lena jer...maklum la sekali sekala dapat balik kg....dah la sejuk kat sini..bessstttt wooooo...ala2 genting la jugak...

k la will text again later..nk main game jap....baru dapat games from my sis...:-p...daaaaaaaa

Saturday, December 27, 2008

f e v e r . o h . f e v e r

out of no where suddenly my body temperature was sooo high...i feeel sooo tired and feel sick...wat makes me more worried is its only a few days before my midterm and i have not covered all yet....

firstly, i just plan to study in christmas day since its a public holiday but wat can i do...i just lay down in my bed for the whole day....sooo sad..i cant get up, i cant even eat.....what i can do is just sleep and sleep and sleep...may be due to the medicine effect...huhuuhuhuhhu only @ 6 pm i eat porridge....but just a few sip only.....

today, i suppose having ACC class in the afternoon...but i thinnk i will skip da class...just to recover 1st and sit for the mid term on sunday....i even have not finish my article review also...huhuhuhhuh so bad...i hate for being like this but wat to do...'kita merancang ALLAH yg menentukan'.....

but Alhadulillah now im getting slightly better...k gotta go now have to do my quick revision for the mid term tomorrow.....wish me luck!!!!!

Monday, December 22, 2008

e x a m

last saturday me having a test for subject accounting...tp tak begitu memberangsangkan larrrr....tak tau la kenapa.walaupun keje ku buat balance sheet for Maybank setiap bulan tp still la tak leh nk confident...huhuhuhhuh tp biasa la when it is called 'test' people are like to make mistake...padahal kalau buat latihan tu ok jer.....gerammmmmnyerrrrrrrr

this weekend i got one more test which is now for management subject....hmmmm tak tau la camner nk goreng pun susah gak sbb no idea....hellllppppp meeeee...

kengkadang bila pikir time exam2 ni rasa fedup pun ader gak...kadang2 rasa nk mengalah jer....tak tau la...tp bila pikir balik rasa cm sayang gak...dah la bnyk duit habis.....so as a conclusion watever it is i have to make sure i get my mba on time...yeah chayo!! chayo!!!

Thursday, December 18, 2008

l o n g b r e a k

lame nyer tinggal blog ni....huhuhuhu actually a wanted to update from time to time tp mmg really2 busy tak hengat...huhuhuuhhu extremely busy...ngan study lagi, kelas n deadline report yg d re schedule huhuuhhuhuu mmg jiwa kacau...nway, now its over olredi...report dah siap and segala udah selesai tadi....

nway, my mid term exam is coming this weekend...and i only just started by revision...so sad...ya la last few weeks balik keje pun dah malam and have no mood + soo tired to study...now realised again susahnyerrr jadi part time student ni...huhuhuhuhh kengkadang pikir macam nk giveup tp bila pikir2 balik macam rugi la dah la bayar mahal then tak sempat aper2...lgpun have to jugak sbb nk complete my mission...huhuhuuhuuh InsyaAllah

wat else to say ha...hy dear hubby this week in afternoon shif...:-( so this week we all jmper sekejap jer...winnnnduuuunyerrrrrrrr... yer dia pg keje @ 3pm...and waktu tu of course la me in the office then balik keje @ 11 pm..sampai umah pun dalam 12 ++ waktu tu mmg me sedang lena di ulik mimpi la...then pg bngun da nk g keje daaa..waktu pg tu jer la sekejap kalau nk sembang sket pun...huuhuhuhuh...miss u dear...tp apapun every nite the 1st thing that he does sampai2 jer kat umah is nite kiss to me...thanks dear...luv u soooo much....

k la have to continue study jap before go to bed...wish me luck....daaaaa

Tuesday, December 9, 2008

h e c t i c n b u s y

hohohohoho..im soooo2 and extra busy rite now...:-( last week had a presentation for my group assignment and was not satisfied with my presentation...sedey.....dont know why i feel like i didnt know anything...plssssss help me......now i know how hard people want to survive by doing part time study....its really2 hard..

our group presented a case study about fedex..the story was really interesting but i dont have enough time to explore about it...hope the lecture will understand the part timers feeling....huhuhuhuhuhu....then next 2 weeks i got 2 mid term exam...which i never start study yet...and doonno when to start...

this week for sure i will be busy on my monthly report as the date has been rescheduled earlier....donno whether got time or not to study.....warrrrrgggghhhh...but this weekend planned with my dear to go and watch madagascar...hahhahahah wat to do i still need entertainment to release all the stress....InsyaAllah will study this weekend and macam plan nk ponteng jer class on sunday...see how first....huhuhhuhuhuhu

last weeekend my sister came in for celebrating Aidiladha as she has an exam after that so cannot go back to home town...n my dear msak rendang...hmmmm yummyyy!!!! thanks sayangku....syukur dpt hubby reti masak kalau tak , donno wat to eat..hahhahaha nasi goreng jer la kot...so we were just lepak umah and layan tetamu jer...tak kuar pun sbb hujan and letih laaaa.....

k la chiaoooooo....will update lagi later...

p/s. tak sempat pun nk g amik tudung ngan mc kecik...huuhhuhuhhuhu...

Thursday, December 4, 2008

a p p e a l l e t t e r

takder problem cari problem...huhuuhuhhuhhu...i have been sooooo busy for the last few weeks until i forgot about my payment to my Uni which is due last weekend..Then so happen this U is so strict where lepas je deadline terus email saying that student will be terminated if not comeout with an appeal letter.....huhuhuhhuhh rasa macam nk pitam jer bila baca statement tu...sesuka hati jer nk terminate at least bg la warning ker aper ker...have to consider la those yg keje susah gak nk datang wat payment...



so after received the email i straight g kat office la send the cheque and tried to merayu la for the appealing fees...huhu diorg cakap aper2 pun have to submit appeal letter dulu then the Committee will decide...perrrrrrggghhhh berderau jer rasa...then balik ofis just prepare the letter and sent thru email....tak tau la camner..dah la appeal fees tu agak mahal gak la,....kalau shopping tu dapat la baju office satu suit....huhuhhuhuuh

what eva it is hopefully dapat la consideration from the mgmt....cian me!!!!!!!! :-(

Tuesday, December 2, 2008

s t r e s s

tensiiooonnyer hari ni....I just came back from 1 day leave tp rasa mcm nk sambung jer cuti....huhuuhuhuhu tp cuti ader lagi 2 hari jer....:-( btw me geram giler today....at first I was so excited to go to office just to clear my work and thinking of doing something about my report...but...out of my sudden dapat la plak keje d assignkan..ok fine....just to assist la kononnyer...tp dia bukan my boss...konon2 nk assist jer sekali sampai petang dok buat benda tu jer....gerrrrrraaaaaaaaaaaammmnyerrrrr....my 1 day gone just becoz of that thing....benci benci benci...asyik nk amend and kind of mengarah lak....last2 me just email him the latest copy then cabut jer.....hopefully tomorrow will get out of this thingy.....if not I will mengamukkkkk.....and this also happen to my collgue oso....cian dia.....hmmmmm we have to think of something if he keep pushing me to do his thing again...geramnyyyyyerrrrrrrr....

Monday, December 1, 2008

s c h o o l h o l i d a y

so ok la sbb we all tak leh nk balik selalu so diorg datang....terubat la sket rinduuu ni...tp kecian gak la gak diorg bonda n sister2 sbb tak leh nk jalan sakan...me ader class la kalau weekend...huuhuhhuhuh...dear hubby pun tak leh bawak gak sbb dia keje..tp at last managed gak la bawak diorg jenjalan on sunday tu....and saturday pun sempat la g Pavilion jap lepas abis class...:-) just lepak @ JCO donut and shopping sket2....me biasala tak lepas kan peluang..hehehehhehe shopping is a must...hehehehehehee

My beloved mom....

yummmmy!!!!!!!!!


donut cutting!!!