Sunday, January 4, 2009

w e e k e n d

hurmmm just a normal weekend...my dear hubby working nite shift this weekend..so kurang kasih sayang sket la this week...hahahhaha

he start keje @ 11 pm then balik @ 7.am tp around 8++ gak la sampai umah...saturday me have class in the afternoon..so pg tu sempat la jumpa my dear then he slept until afternooon...then me went to my class until 6 pm..balik sempat la layan tv jap before maghrib...malam tu ingatkan nk g makan kat area jalan aper ntah kat area jalan sultan ismail tu area the loft tu..tp alih2 takder parking lak...so end up just drop my dear @ concorde then balik tapau makan sorg2....hukhukhuk...

sunday me got class @ 9 in the morning..so sempat la jumper my dear pagi he belikan my breakfast..then terus headed to UIA....then after class got discussion until 2.30 pm...ptg lepas asar me n my dear p makan kat ayamas..

hmmm just a normal weekend...tonite, me feel so sad about one of my sis...tp takleh la reveal here...just to let go some of the bad feeling...geram, sedih, benci semua ader....me was like fedup with her...hope that she will change one day....InsyaAllah...

haaa ptg td one of my fren just give me a so called petua to have a baby...she said amalkan baca surah maryam ayat 1 - 6...sooo InsyaAllah me will try to amalkan that surah...:-) usaha jer la kan...credit n thanks a lot to Yah....

ntah aper2 lak rasanyer post ni....yer la nothing pun sebenarnyer...heheheheheheehe k la daaaaaaa....

No comments: